Pirkimo sąlygos ir taisyklės

Prekių pirkimo iš interneto parduotuvės ,,Gyvoji psichologija“ taisyklės

 

Norėdami naudotis elektronine parduotuve Jūs privalote perskaityti ir sutikti su žemiau išdėstytomis taisyklėmis (toliau – Taisyklės) bei jų laikytis. Uždėdami varnelę ties „Su taisyklėmis sutinku“ patvirtinate, kad įdėmiai perskaitėte visas Taisykles, jas supratote ir sutinkate su visomis jose išdėstytomis sąlygomis bei įsipareigojate jų laikytis.

  1. Įžanga

1.1. Šis dokumentas yra pirkimo – pardavimo sutartis, kuri yra sudaroma tarp MB Gyvoji psichologija, juridinio asmens kodas 305423808, Liepyno g. 2, Vilnius, (toliau – Pardavėjas) ir Jūsų (toliau – Pirkėjas) dėl prekių ir paslaugų (toliau – prekės), nurodytų elektroninės prekybos interneto svetainėje www.gyvojipsichologija.lt (toliau – Parduotuvė), įsigijimo.

1.2. Pardavėjas turi teisę bet kada vienašališkai pakeisti šias Taisykles, apie pakeitimus pranešdamas raštu Parduotuvėje. Taisyklių pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo dienos. Jeigu Pirkėjas įsigyja prekių po naujų Taisyklių paskelbimo, tai reiškia jo sutikimą su naujomis Taisyklėmis. Pirkėjui nesutinkant su pakeistomis Taisyklėmis, jis praranda teisę įsigyti prekes ir atlikti bet kokius kitus veiksmus Parduotuvėje ir privalo nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 1 (vieną) darbo dieną, panaikinti savo registraciją Parduotuvėje.

1.3. Jei Pardavėjui numatyta teisė ar pareiga pateikti Pirkėjui informaciją ar dokumentus elektroniniu paštu, už veikiančio ir Pirkėjui priklausančio elektroninio pašto adreso pateikimą Pardavėjui atsako Pirkėjas.

1.4. Pardavėjas turi teisę laikinai arba iš viso nutraukti Parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui. Sustabdžius Parduotuvės veiklą, visi priimti ir patvirtinti Pirkėjų užsakymai užbaigiami vykdyti, o nauji užsakymai nėra priimami.

 

  1. Prisijungimo ir registracijos duomenys

2.1 Pirkėjas sutinka ir patvirtina, jog jis pats, o ne Pardavėjas, atsako už bet kokios informacijos ir duomenų, reikalingų Pirkėjui prisijungti prie Parduotuvės slaptumą.

2.2 Pirkėjas įsipareigoja nedelsiant pakeisti ir (ar) papildyti Registracijos duomenis, kuriuos jis pateikė Pardavėjui registruodamasis Parduotuvėje, šiems duomenims pasikeitus. Šalys susitaria, jog Pardavėjas vykdys visas savo pareigas ir naudosis savo teisėmis vadovaudamasis prezumpcija, jog Pirkėjo pateikti Registracijos duomenys yra teisingi ir išsamūs. Pardavėjas jokiu atveju nebus atsakingas už nuostolius, atsiradusius Pirkėjui ir (ar) tretiesiems asmenims dėl to, jog Pirkėjas nurodė neteisingus ir (ar) neišsamius Registracijos duomenis arba nepakeitė ir nepapildė Registracijos duomenų jiems pasikeitus. Jei Pirkėjas netinkamai vykdo šį savo sutartinį įsipareigojimą ir tuo sukelia nuostolius Pardavėjui, tokiu atveju Pirkėjas įsipareigoja juos atlyginti Pardavėjui per Pardavėjo nurodytą protingą terminą, kuris negali būti trumpesnis nei 5 (penkios) darbo dienos.

2.3 Pirkėjas įsipareigoja užtikrinti Prisijungimo ir Registracijos duomenų slaptumą ir neatskleisti jų tretiesiems asmenims bei užtikrinti, jog jokie tretieji asmenys nepasinaudos Prisijungimo ir Registracijos duomenimis prekėms iš Pardavėjo užsakyti ar įsigyti. Pirkėjas atsako už bet kokius trečiųjų asmenų veiksmus, jei jie buvo padaryti pasinaudojant Pirkėjo Prisijungimo ir Registracijos duomenimis, ir visos pareigos bei atsakomybė, įskaitant nuostolių atsiradimą ir/ ar sukėlimą Pardavėjui, atsiradę ar susiję su trečiųjų asmenų veiksmais, padarytais pasinaudojant Pirkėjo Prisijungimo ir Registracijos duomenimis, maksimalia apimtimi tenka Pirkėjui.

2.4 Šalys susitaria, jog Pardavėjas, siekdamas užtikrinti Pardavėjo bei Pirkėjo teisėtus interesus ir (arba) jeigu Pirkėjas bando pakenkti Parduotuvės darbo stabilumui, saugumui, turi teisę bet kuriuo metu vienašališkai, savo nuožiūra ir nepranešęs apie tai Pirkėjui panaikinti visą ar dalį Pirkėjo Prisijungimo ir Registracijos duomenų, taip pat ir kitokią informaciją, kurią Pirkėjas bet kokiu būdu pateikia Pardavėjui naudodamasis Parduotuve, ją keisti, apriboti galimybes arba uždrausti Pirkėjui naudotis visomis arba dalimi Paslaugų ir (ar) pasiekti Parduotuvę.

2.5 Pardavėjas patvirtina, kad Pirkėjo nurodyti asmens duomenys bus tvarkomi prekių pardavimo Parduotuvėje tikslu (užsiprenumeravusiųjų naujienlaiškius Pirkėjų asmens duomenys tvarkomi ir tiesioginės rinkodaros tikslu). Pardavėjas įsipareigoja laikytis konfidencialumo ir neatskleisti Pirkėjo asmens duomenų tretiesiems asmenims, tiesiogiai nesusijusiems su Pardavėjo teikiamomis paslaugomis. Pirkėjas turi teisę nesutikti, kad būtų tvarkomi jo asmens duomenys, ar bet kada atšaukti savo sutikimą tvarkyti asmens duomenis, pranešdamas apie tai el. paštu info@gyvojipsichologija.lt; susipažinti su savo asmens duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi, reikalauti ištaisyti neteisingus, neišsamius, netikslius savo asmens duomenis.

 

  1. Prekių užsakymas ir pirkimo – pardavimo sutarties sudarymas

3.1 Pirkėjas užsako prekes, pateikdamas Pardavėjui užsakymą naudodamasis elektronine Parduotuvės užsakymų pateikimo sistema. Užsakymas laikomas pateiktu nuo to momento, kai Pirkėjas sumoka už prekes.

3.2 Šalys susitaria, jog Pirkimo – pardavimo sutartis laikoma sudaryta, kai Pardavėjas, gavęs Pirkėjo užsakymą, išsiunčia Pirkėjui jo nurodytu elektroninio pašto adresu elektroninį laišką, kuriuo patvirtina, jog Pirkėjo užsakymas yra gautas. Nuo šio momento Pirkėjas įsipareigoja priimti pristatytas užsakytas prekes arba atsiimti jas prekių atsiėmimo vietoje ir sumokėti už jas sutartą sumą. Tuo atveju, jeigu Pardavėjas neturi visų prekių, nurodytų Pirkėjo užsakyme, Pardavėjas susisiekia su Pirkėju per įmanomai trumpiausią laikotarpį ir informuoja apie tai Pirkėją bei pasiūlo įsigyti turimų panašių prekių. Tokiu atveju pirkimo-pardavimo sutartis laikoma sudaryta tik dėl tų Pirkėjo užsakyme nurodytų prekių, kurias Pardavėjas turi ir gali pateikti Pirkėjui, ir, jei Pirkėjas pareiškė norą įsigyti Pardavėjo pasiūlytas panašias į Pirkėjo pageidautas įsigyti prekes, dėl pasiūlytų alternatyvių prekių.

3.3 Pirkėjas šių Taisyklių nustatyta tvarka turi teisę atsisakyti užsakymo, atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, pakeisti ar grąžinti įsigytas prekes.

3.4 Pirkėjas, kuriam teikiamos jo neužsakytos prekės, neturi pareigos už tai mokėti. Pirkėjas nepatirs jokių papildomų išlaidų dėl neužsakytų prekių gavimo. Pirkėjo, kuriam be jo užsakymo buvo perduotos prekės, neveikimas (tylėjimas) nelaikomas sutikimu pirkti.

 

  1. Prekės ir jų kainos

4.1 Prekės šios sutarties prasme reiškia visas prekes ir paslaugas, kuriomis Pardavėjas prekiauja užsakymo patvirtinimo metu ir apie kurias yra skelbiama Parduotuvėje. Pardavėjo prekės ir paslaugos yra skirtos tik Pirkėjo asmeniniam, o ne komerciniam naudojimui. Pirkėjas sutikdamas su šiomis Taisyklėmis patvirtina, kad prekes ir paslaugas įsigyja asmeniniam (ne komerciniam) naudojimui. Jeigu Pirkėjas pageidauja įsigyti prekių komerciniais tikslais, jis turi susisiekti su Pardavėjo konsultantais, kreipiantis el. paštu info@gyvojipsichologija.lt. Pardavėjas, siekdamas patenkinti mažmeninės prekybos vartotojų poreikius, pasilieka teisę riboti didmeninio pirkimo požymių turinčius pirkimus, t.y. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti ir/ar įvykdyti Pirkėjo užsakymą (-us), kai Pirkėjas užsako mažmeninėje prekyboje neįprastai didelius prekių kiekius (neatsižvelgiant į tai, ar prekės užsakomos vienu užsakymu, ar keletu per sąlyginai trumpą laiką pateikiamų užsakymų) ir (ar) kai Pirkėjo užsakymas (-ai) turi kitų didmeninio pirkimo požymių.

4.2 Pardavėjas pasilieka teisę bet kada, nepranešęs Pirkėjui keisti Parduotuvėje bet kokią informaciją apie prekes ir kitas sąlygas, įskaitant, bet neapsiribojant teisėmis pakeisti Parduotuvės prekių sąrašą, prekių aprašymus, prekių kainas bei prekių pristatymo kainas ir kitas esmines sąlygas. Prekių kaina po to, kai Pardavėjas patvirtino užsakymą, keistis negali, išskyrus atvejus, kai prekės kaina pakito dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių objektyvių priežasčių. Jei tokiu atveju Pirkėjas nesutinka įsigyti prekę nauja kaina, Pirkėjas gali atsisakyti užsakymo informuodamas apie tai Pardavėją per 2 (dvi) darbo dienas. Anuliavus užsakymą šiame punkte numatyta tvarka, Pirkėjui grąžinamos visos jo sumokėtos sumos.

4.3 Šalys susitaria, jog bet kokia Parduotuvėje pateikta informacija apie prekes yra skirta tik pirminiam susipažinimui su prekėmis ir nebus laikoma vienintele išsamia ir (ar) teisinga informacija, kurios pagrindu gali būti padarytas sprendimas įsigyti prekes ir (ar) sumokėti už jas kainą.

4.4 Į kiekvienos prekės kainą įskaičiuotas PVM mokestis, tačiau gali tekti patirti papildomų išlaidų, nes į kainą nėra įtrauktos visos papildomos prekės vežimo, pristatymo, pašto ir kitos išlaidos, taip pat išlaidos, susijusios su prekės pristatymu už Lietuvos Respublikos ribų. Siunčiant ir (ar) pristatant prekes už Lietuvos Respublikos ir (ar) ES muitų sąjungos ribų gali būti taikomi prekių importo mokesčiai. Pirkėjas yra pats atsakingas už mokesčių, susijusių su Preke, sumokėjimą, įskaitant, bet neapsiribojant, bet kokius importo, muito, PVM ir kitus mokesčius, jeigu jie taikomi.

4.5 Pristatant prekes į Europos sąjungos šalį, taikomas konkrečios šalies PVM tarifas priklausomai nuo prekių kategorijos. Tačiau prekių galutinė kaina su PVM pirkėjui nesikeičia.

 

  1. Apmokėjimas

5.1 Pirkėjas, užsakydamas prekes bei ketindamas jas įsigyti, turi teisę pasirinkti vieną iš prekių bei jų pristatymo kainos apmokėjimo išankstinio apmokėjimo būdų (banko pavedimu, elektronine bankininkyste, kreditine kortele Stripe arba Paypal, PaySera sistema), Pardavėjas pradeda vykdyti prekių užsakymą tik po to, kai Pirkėjas apmoka už prekes bei jų pristatymą ir pinigai patenka į Pardavėjo sąskaitą banke. 

5.2. Pirkėjas, pasirinkęs apmokėjimo būdą, privalo atsiskaityti už prekes su Pardavėju bei padengti jų pristatymo išlaidas ne vėliau nei: fiziniams asmenims – 2 (dvi) darbo dienas; juridiniams asmenims – 5 (penkias) darbo dienas nuo prekių pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo momento. Pirkėjui nesumokėjus per šį terminą, pirkimo – pardavimo sutartis nutrūksta (laikoma, kad Pirkėjas atsisakė pirkimo-pardavimo sutarties), o Pardavėjas neturi pareigos perduoti prekės Pirkėjui.

 

  1. Prekių pristatymas

6.1. Į užsienio šalis Pardavėjo prekes Pirkėjui pristato Pardavėjo pasitelktas paslaugų teikėjas, pagal galiojančius įkainius ir terminus.

6.2. Pirkėjo užsakymas paruošiamas ar/ir išsiunčiamas tik po užsakymo apmokėjimo. 

6.3. Pardavėjas nėra atsakingas už prekių pristatymo vėlavimą dėl siuntinius pristatančių trečiųjų asmenų kaltės.

6.4. Pristačius prekę ar ją atsiimant prekių atsiėmimo vietoje, Pirkėjas, asmuo nurodytas Pirkėjo užsakyme arba asmuo esantis užsakyme nurodytu adresu privalo patikrinti siuntos būklę. Jei Pirkėjas, asmuo, nurodytas Pirkėjo užsakyme, arba asmuo, esantis užsakyme nurodytu adresu ir priimantis prekes, pastebi išorinį siuntos pažeidimą, jis privalo tai pažymėti važtaraštyje bei surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui, asmeniui nurodytam Pirkėjo užsakyme, arba asmeniui, esančiam užsakyme nurodytu adresu, pasirašius važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista.

6.5. Jeigu Pirkėjas atsisako priimti užsakytas prekes arba prekės pristatymas Pirkėjui yra neįmanomas dėl to, kad Pirkėjas užsakydamas prekę nurodė neteisingą savo adresą ar adresą, kur turi būti pristatyta prekė, Pirkėjas privalo atlyginti bet kokius Pardavėjo nuostolius susijusius su pirkimo – pardavimo sutarties vykdymu.

6.6. Pardavėjas neatsako už Pirkėjo užsakytos prekės nepristatymą ar pavėluotą pristatymą, jei tai įvyko dėl trečiųjų asmenų kaltės ar dėl aplinkybių, kurių Pardavėjas negalėjo kontroliuoti ir protingai numatyti pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo metu ir negalėjo užkirsti kelio šių aplinkybių ar jų pasekmių atsiradimui.

6.7. Jeigu Pirkėjas nevykdo bet kurio iš savo įsipareigojimų, numatytų šiose Taisyklėse, Pardavėjas įgyja teisę atsisakyti pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes ir vienašališkai nutraukti prekių pirkimo – pardavimo sutartį bei pareikalauti atlyginti nuostolius, kurie atsirado dėl netinkamo Pirkėjo sutartinių įsipareigojimų vykdymo.

6.8. Jeigu Pardavėjas nevykdo bet kurio iš savo įsipareigojimų, numatytų šiose Taisyklėse, Pirkėjas įgyja teisę vienašališkai nutraukti prekių pirkimo – pardavimo sutartį bei pareikalauti atlyginti nuostolius, kurie atsirado dėl netinkamo Pardavėjo sutartinių įsipareigojimų vykdymo.

6.9. Jei Pardavėjas dėl svarbių aplinkybių negali pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, jis įsipareigoja pasiūlyti Pirkėjui analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti prekę, kuri buvo siūloma kaip analogiška arba panaši, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) dienų, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas, ir visais atvejais atšaukti užsakymą.

6.10. Jeigu pirkėjo krepšelyje yra bent viena išankstinė prekė, tokiu atveju visas pirkėjo krepšelis bus pristatytas tik tuomet, kai MB Gyvoji psichologija gaus užsakyme esančias išankstines prekes. Tai reiškia, kad pardavėjui netaikoma pareiga pagal LR CK 6.359 straipsnio 2 dalį pristatyti visas prekes pirkėjui per 30 d. Krepšelyje esant bent vienai išankstinei prekei, viso užsakymo pristatymo terminas gali keistis ir priklauso nuo leidėjo/gamintojo. Norėdami kitas užsakymo prekes gauti anksčiau, pirkėjui rekomenduojama formuoti atskirus užsakymus. Išankstinės prekės gyvojipsichologija.lt svetainėje yra pažymėtos apvaliu ženklu „Įsigykite iš anksto!“ bei užrašu ,,išankstinis užsakymas”, o prie prekės aprašymo pažymėta preliminari prekės gavimo data.

 

  1. Prekių kokybės garantija.

7.1. Pardavėjo siūlomos įsigyti prekės yra tinkamos kokybės, t. y. prekių savybės atitinka prekės aprašymą. Prekė atitinka vartojimo pirkimo-pardavimo sutartį, jei:

7.1.1. prekė atitinka Pardavėjo pateiktą aprašymą ir turi tokias savybes kaip ir prekė, kurią Pardavėjas pateikė kaip pavyzdį ar modelį reklamuodamas tą prekę Parduotuvėje;

7.1.2. prekė tinka naudoti tam, kam tokios rūšies prekės paprastai naudojamos;

7.1.3. prekė tinka naudoti pagal konkrečią paskirtį, apie kurią Pirkėjas pranešė Pardavėjui pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo metu ir su kuria Pardavėjas sutiko;

7.1.4. prekė atitinka kokybės rodiklius, kurie paprastai yra būdingi to paties pobūdžio prekėms ir kurių Pirkėjas gali pagrįstai tikėtis pagal prekės pobūdį ir prekės gamintojo, jo atstovo ar Pardavėjo viešai paskelbtus pareiškimus, įskaitant reklamą ir prekių ženklinimą, dėl prekės konkrečių savybių. Pardavėjo neįpareigoja šiame punkte numatyti vieši pareiškimai, jeigu jis įrodo, kad apie atitinkamą pareiškimą nežinojo ir negalėjo žinoti; pareiškimas buvo ištaisytas iki pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo momento, sprendimui pirkti prekę pareiškimas negalėjo turėti įtakos.

7.3. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo Pirkėjo teisių, kurias įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, jam nustato teisės aktai.

 

  1. Prekių grąžinimo ir keitimo bei pinigų grąžinimo tvarka.

8.1. Pardavėjas, remdamasis Mažmeninės prekybos taisyklėmis ir Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, nustato tokį nekeičiamų ir negrąžinamų daiktų sąrašą:

8.1.1. spausdintos knygos, reprodukcijos ir kiti poligrafijos pramonės dirbiniai;

8.1.2. skaitmenis turinys.

8.2. Netinkamos kokybės prekių keitimo ir grąžinimo taisyklės.

8.2.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Taisyklėse įtvirtinta tvarka bei atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus.

8.2.2. Jei Pirkėjas įsigijo netinkamos kokybės prekes ir apie tai buvo pažymėjęs prekės perdavimo – priėmimo dokumente (jeigu nepažymėjo, taikomos Taisyklių 8.2 punkto nuostatos) arba prekių netinkama kokybė pasireiškia gamybiniu defektu, kuris buvo prekių pirkimo metu, ar neatitikimu gamintojo nurodytoms specifikacijoms, Pirkėjas gali grąžinti prekes ir savo pasirinkimu gali reikalauti:

8.2.2.1. kad Pardavėjas neatlygintinai per protingą terminą pašalintų prekės trūkumus, jei trūkumus įmanoma pašalinti (pataisyti prekę);

8.2.2.2. kad būtų atitinkamai sumažinta prekės pirkimo kaina;

8.2.2.3. kad prekė būtų pakeista analogiška tinkamos kokybės preke, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra nedideli arba jie atsirado dėl Pirkėjo kaltės.

8.2.3. Pirkėjas gali pasirinkti tik vieną iš Taisyklių 8.2.2 punkte numatytų teisių gynimo būdų. Savo pasirinkimą Pirkėjas privalo pareikšti grąžindamas prekę. Jei Pirkėjui pasirinkus 8.2.2 punkte numatytą būdą, Pardavėjas neturi galimybės jo įgyvendinti, Pardavėjas siūlo alternatyvų 8.2.2 punkte numatytą būdą. Pirkėjas neturi teisės keisti pasirinkto teisių gynimo būdo. Pirkėjas neturi teisės nutraukti pirkimo-pardavimo sutarties, jei prekės trūkumas yra mažareikšmis.

8.2.4. Pirkėjui norint grąžinti prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

8.2.4.1 pranešti apie tai Pardavėjui el. paštu info@gyvojipsichologija.lt, pranešime privaloma nurodyti grąžinamas prekes;

8.2.4.2. pateikti prekių pirkimo-pardavimo dokumentą (pirkimo-pardavimo kvitą arba kitą prekės pirkimą-pardavimą patvirtinantį dokumentą);

8.2.4.3. pateikti laisvos formos prašymą.

8.2.5. Teise grąžinti netinkamos kokybės prekes Pirkėjas gali pasinaudoti per Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.338 straipsnyje nurodytą terminą nuo prekės perdavimo jam dienos.

8.2.6. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko Taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos (pavyzdžiui, nepateikia prekės pirkimo-pardavimo dokumento).

8.2.7. Pirkėjas turi sumokėti už prekės pristatymo išlaidas bei prekės grąžinimo išlaidas, o Pardavėjas, įsitikinęs, kad prekės grąžintos dėl netinkamos kokybės, turi grąžinti Pirkėjui jo patirtas pristatymo ir grąžinimo išlaidas. 

8.3. Prekių keitimas ir grąžinimas pristačius ne tas prekes.

8.3.1 Jei Pirkėjui buvo pristatytos ne tos prekės, Pirkėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau nei per 7 (septynias) darbo dienas, informuoti apie tai Pardavėją el. paštu info@gyvojipsichologija.lt. Pardavėjas savo sąskaita įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi užsakytų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę (-es) sumokėtus pinigus. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie sutarties atsisakymą, o jei prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos. Grąžindamas Pirkėjui visas sumokėtas sumas, Pardavėjas įsipareigoja naudoti tokį pat mokėjimo būdą, kokį naudojo Pirkėjas mokėdamas Pardavėjui, nebent Pirkėjas sutiko dėl kitokio būdo.

 

  1. Intelektinė nuosavybė.

9.1. Visos teisės į Parduotuvę ir joje esančius kūrinius yra saugomos. Joks Parduotuvėje esantis turinys ar informacija negali būti atgaminama jokia forma, padaroma viešai prieinama, platinama ir (arba) kitaip naudojama be išankstinio raštiško Pardavėjo sutikimo.

9.2. Visi prekių ženklai, kurie pateikiami Parduotuvėje, yra Pardavėjo nuosavybė arba pardavėjas juos teisėtai naudoja. Pirkėjas neturi teisės naudoti jų jokiu būdu.

 

  1. Šalių atsakomybė bei atsakomybės ribojimas.

10.1 Pardavėjas neatsako už tai, kad Parduotuvėje vaizduojamos prekės savo dydžiu, spalva, forma ar kitais parametrais neatitinka realaus prekių dydžio, formų, spalvos ar kitų parametrų dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių ar kitų techninių priežasčių. Pirkėjui rekomenduojama įdėmiai perskaityti prekės aprašymą.

10.2 Už šios pirkimo-pardavimo sutarties, sudarytos naudojantis Parduotuve, pažeidimą šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

10.3 Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai nuostolius Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka ir pagrindais.

10.4. Jei Pardavėjo Parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.

10.5. Prekių pristatymo metu nepagrįstai atsisakius priimti prekes ar jų dalį, Pirkėjas moka Pardavėjui 10 proc. dydžio baudą nuo atsisakytų priimti prekių kainos bei padengia Pardavėjo turėtas prekių pristatymo išlaidas.

 

  1. Taikytina teisė, teismingumas, skundų nagrinėjimo tvarka ir pirkimo-pardavimo sutarties aiškinimas.

11.1 Šioms Taisyklėms/pirkimo-pardavimo sutarčiai yra taikoma Lietuvos Respublikos teisė.

11.2 Visi dėl šių Taisyklių/pirkimo-pardavimo sutarties kylantys ginčai sprendžiami derybomis. Šalims nesusitarus per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo ginčo pradžios, ginčai nagrinėjami Lietuvos Respublikos įstatymų numatyta tvarka pagal Pirkėjo gyvenamąją vietą.

11.3 Pirkėjas, manydamas, kad Pardavėjas pažeidė jo teises ar įstatymų saugomus interesus, pirmiausia privalo raštu kreiptis į Pardavėją ir nurodyti savo reikalavimus (išskyrus, kai Pirkėjas tiesiogiai kreipiasi į teismą). Pirkėjas privalo kreiptis į Pardavėją ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo dienos, kai sužinojo ar turėjo sužinoti apie galimą savo teisių pažeidimą. Pardavėjas, nesutikdamas su Pirkėjo reikalavimais, privalo ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Pirkėjo kreipimosi gavimo dienos, jeigu Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktai nenustato kitaip, pateikti Pirkėjui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Šių dokumentų kopijos privalo būti pridėtos prie Pardavėjo atsakymo Pirkėjui. Pirkėjo prašymus Pardavėjas nagrinėja neatlygintinai. Prašymą/skundą dėl Parduotuvėje įsigytos prekės Pirkėjas gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402, Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse – /index.php?470187665) ar prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.

11.4 Kilus abejonių dėl šių Taisyklių/pirkimo-pardavimo sutarties sąlygų turinio, sąlygos aiškinamos Pirkėjo naudai.

 

  1. Informacijos siuntimas.

12.1. Pardavėjas visus pranešimus, reikalavimus, prašymus ir kitą informaciją siunčia Pirkėjui Prisijungimo duomenyse jo nurodytu elektroninio pašto adresu. Visa pagal šias Taisykles Pirkėjui siunčiama informacija laikoma gauta Pirkėjo praėjus 8 (aštuonioms) valandoms nuo jos išsiuntimo momento.

12.2. Pardavėjas neatsako už bet kokius ir visus internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimus, dėl kurių Pirkėjas negauna informacinių ar patvirtinančių elektroninių laiškų iš Pardavėjo. Šalys susitaria, kad Pirkėjui skirto elektroninio laiško kopijos buvimas Pardavėjo serveryje yra tinkamas įrodymas apie bet kokios informacijos Pirkėjui išsiuntimą.

12.3 Visus pranešimus, reikalavimus, prašymus ir klausimus Pirkėjas siunčia tinklalapyje skyriuje „Kontaktai“ nurodytais kontaktiniais adresais.

 

  1. Elektroniniai dovanų kuponai.

13.1. Parduotuvėje gyvpojipsichologija.lt yra galimybė įsigyti elektroninius ,,Gyvosios psichologijos“ dovanų kuponus.

13.2. Atlikus užsakymo, kuriame yra įsigyjamas el. dovanų kuponas, apmokėjimą, pirkėjui išsiunčiamas el. laiškas su el. dovanų kuponu pirkimo metu nurodytu el. pašto adresu per 1-2 d.d.

13.3. Elektroninis dovanų kuponas nėra grąžinama prekė.

13.4. Ant elektroninio dovanų kupono yra nurodytas jo galiojimo terminas, šiam terminui pasibaigus, el. dovanų kuponas negalioja. 

13.5. Elektroniniai dovanų kuponai naudojami konkrečioms ,,Gyvosios psichologijos“ studijoje vykdomoms paslaugoms gauti. 

 

Šios Taisyklės patvirtintos 2022-11-20 direktorės įsakymu ir 2022-11-20 paskelbtos Parduotuvėje.